top
logo


Вишеградський проект
PDF Печать

28 листопада 2018 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка пройшла IІ Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти».

У рамках конференції відбулися загальні збори та засідання міжнародної секції недержавної громадської організації «Українська академія акмеології».

У межах конференції були проведені наступні сесії:

  • Перша сесія «Перспективи розвитку педагогічної освіти України в контексті реалізацій положень нової Концепції педагогічної освіти» (модератор: Людмила Хоружа, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор).
  • Друга сесія «Варіативність моделей неперервної педагогічної освіти: міжнародний та вітчизняний досвід» (модератор: Ольга Котенко, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент).
  • Третя сесія «Неперервна педагогічна освіта: зміст та технології забезпечення її якості» (модератор: Вікторія Желанова, професор кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент).

Програма конференції

 
PDF Печать

28-30 жовтня 2018 року за результатами проекту Міжнародного Вишеградського Фонду «Компетенції викладачів вищої школи у добу змін» було проведено Міжнародну наукову конференцію «КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ У ДОБУ ЗМІН», в ході якої відбулися пленарна панель «Стандартизація результатів професійної діяльності викладачів вищої школи та підвищення її якості», круглий стіл «Компетентнісна модель викладача вищої школи. Якою вона має бути?» та виїзне засідання «Компетенції викладача вищої школи: національний контекст».

Програма конференції

Programme

 

 
PDF Печать

Project

Conference/Seminar/Workshop programme

May 16-17, 2018 in Cieszyn (Poland)

Faculty of Ethnology and Educational Science, University of Silesia

Bielska 62, Cieszyn

Day 1. (16.05.2018)

15:00-18:00 – room no. 20

Part I

Method of comparative analysis of research results (Round Table)

Speeches of team members of partner countries

  • Prospects of development of the international section of non-governmental organization “Ukrainian Academy acmeology” for Standardization results of professional activity of teachers of higher education (membership, research topics).
  • Organization and content of the international conference “Higher education teachers competence in change”, Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine 28/11/2018–30/11/2018.
  • Promotion and advertising of the results of the International Visegrad Fund project in the media.

19:00 – Restaurant Liburnia

Partners meeting and dinner in restaurant

Part II

Method of comparative analysis of research results (Round Table)

Speeches of team members of partner countries

Day 2. (17.05.2018)

Presentation of research results of all partner countries

10:00-14:00 – Conference centre in Main Building (with coffee break)

Speakers of the coordinators:

Liudmyla Khoruzha , Prof. PhDr . Features of the methodology for the implementation of project objectives (Ukraine)

Reflexions and experience from research from the position of the national coordinator:

Bronislava Kasáčová, Prof. PhDr. Slovakia

Josef Malach, doc. PhDr., Czech Republic

Łukasz Kwadrans, PhD. assist. prof . Poland

Speeches of team members of partner countries:

Proshkin Vladimir , doc. PhDr.

Statistical toolkit for processing research results

Melnychenko Olga, PhD. associate prof .

Specificity of the analysis of the results of the questioning academic staff and students of the Borys Grinchenko Kyiv University

Part III

Method of comparative analysis of research results (Round Table)

Speeches of team members of partner countries

  • Discussion of approaches to making recommendations for complex competences of teachers of higher education in change

14:00 – lunch

List of all participants of the meeting (40-50 persons: students and teachers)



 

Завершився другий день семінар(( Workshop) у м. Чешині( Польща)) учасників міжнародного проекту «Компетенції викладачів вищої школи в епоху змін», який відбувається за фінансовою підтримкою Вишеградського фонду. Дослідження, яке проведено дослідницькими командами чотирьох країн – України, Польщі, Словаччини та Чехії, має вже конкретні результати, що уможливлює робити подальші компаративні висновки, визначати загальні тенденції розвитку компетентностей викладачів вищої школи.

Учасники семінару узгодили подальші кроки реалізації завдань проекту. А саме: визначили єдині статистичні підходи до аналізу результатів дослідження в усіх країнах-партнерах;

Узгодили структуру рекомендацій щодо комплексу компетентностей викладачів вищої школи;

Актуалізували проблему популяризації результатів проекту у наукових виданнях.

Маємо злагоджену наукову команду, справжній науковий консорціум!!!


 
PDF Печать

 

12 квітня 2018 року відбулося засідання у форматі відео-конференції, в якому взяли участь учасники та координатори міжнародного проекту № 21720008 «Компетенції викладача вищої школи в добу змін» партнерських вищих навчальних закладів, зокрема Київського університету імені Бориса Грінченка (Україна), Сілезького університету в Катовіцах (Польща), Університету Острави (Чеська Республіка), Університеу Матея Бела в Банській Бистриці (Словакія) та громадської організації «Українська академія акмеології». До обговорення актуальних питань долучилися теоретики та практики, яких цікавить проблема визначення, формування та розвитку компетенцій викладача вищої школи.


 
PDF Печать

 

Шановні учасники та координатори міжнародного проекту № 21720008 «Компетенції викладача вищої школи в добу змін», запрошуємо вас взяти участь у засіданні, яке відбудеться у форматі відео-конференції, 12 квітня о 15 годині в аудиторії 213 за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б.

До участі запрошуються також теоретики та практики, яких цікавить проблема визначення, формування та розвитку компетенцій викладача вищої школи.

 

Dear participants and coordinators of the international project #21720008 “High school teacher competence in change.”

We are glad to invite you to our video-conference session, which will be hold at 3 p.m. on the 12th of April in the room #213 , at 13 B, Marshala Tymoshenko Street.

We would like to cooperate with theorists and practicians, who are interested in the definition, formation and development of high school teacher’s competence.

 


 

 

30 березня відповідно до наказу по Академії №4, від 23 березня 2018 року було створено Міжнародну секцію УАА як платформу обміну досвідом щодо компетентності викладача ВНЗ в добу змін.

Міжнародні партнери проекту:

The International Section (UAA) was created on the 30th of March, according to the 4th Academy’s order from the 23th of March. This section is an exchange platform of the teacher’s experience and competence of the higher educational institution during this time of change.

Ukraine

1.

Viktor Ogneviuk

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

2.

Liudmyla Khoruzha

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

3.

Natalia Morze

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

4.

Petro Saukh

The National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine

5.

Svitlana Sysoieva

The National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine

6.

Liudmyla Vashchenko

Centre for Educational Reform Expertise

7.

Olha Kotenko

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

8.

Mariia Bratko

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

9.

Olha Melnychenko

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

10.

Volodymyr Proshkin

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

11.

Oksana Shelihan

Borys Grinchenko Kyiv University, Ukraine

12.

Yana Fruktova

Ukrainian Academy acmeology

13.

Tetiana Shvetz

Ukrainian Academy acmeology

Slovakia

14.

Bronislava Kasacova

Univerzita Mateja Bela, Slovakia

15.

Daniela Gufova

Univerzita Mateja Bela, Slovakia

Czech Republic

16.

Josef Malach

Ostravska univerzita v Ostrave, Czech Republic

17.

Milan Khmura

Ostravska univerzita v Ostrave, Czech Republic

Poland

18.

Lukasz Kwadrans

University of Silesia in Katowice, Poland

19.

Eugenia Smyrnova-Trybulska

University of Silesia in Katowice, Poland

20.

Ewa Ogrodzka-Mazur

University of Silesia in Katowice, Poland

21.

Barbara Grabowska

University of Silesia in Katowice, Poland

22.

Anna Szafranska

University of Silesia in Katowice, Poland

23.

Ewa Sowa-Behtane

Jesuit University Ignatianum in Krakow

 

 



bottom

Copyright © | 2009-2013 | Українська Академія Акмеології